Louis Vuitton

Godmorgon!
Dehär bli ett ganska kort inlägg för har nämligen segat lite för mycket på morgonen så för att hinna med bussen så blire till att skynda sig. Som sagt vaknade för ca en timme sedan & sitter fortfarande i mina myskläder och uppsatt hår. Menmen idag ska jag nog vara med Tobias om de inte blir alltför sent med tanke på att jag går skola till 5 i morgon & är då hemma ca halv 6. Annars ska jag nog plugga lite svenska är de nog tänkt!

Ni ska veta vilken dröm jag har haft inatt! Jag drömde om ett av mina älsklingsmärken Louis vuitton, jag drömde om att de var jag som hade märket, jag gick runt där som chef och bossade, haha herregud vilka drömmar man kan ha asså ! menmen som sagt tiden rinner iväg och de börjar bli riktigt krisigt nu, så uppdatera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0