I try to make a sound but no one hears me

Ja har märkt nu att jag SUGER på att upp datera på helger.. hehe så ja men nu ska jag bli bättre!
Orkar inte dra några detaljer om helgen för jag är lite smått sur just nu eller nästan förbannad.. Jag har letat, letat & letat efter en bikini på internet eftersom att jag faktiskt åker till egypten på bara typ tre veckor, åsen hittade jag en vart helt jävla överlycklig, hittade den på victoriasecret.com men nä då ska de ta 21 arbetsdagar att få hem den så det är inte ens säkert att jag hinner få den! ÅH less. så nu är jag på jakt efter bikini igen, nån som kanske har nå tips, kommentera isf, alla hemsidor är till hjälp. har dock kollat igenom dem flesta som nelly, hm, gina, ellos, laredoute, asos och ja victoriasecret såklart. men som sakt lägg en kommentar är i världens panik!

Tobias ska troligtvis komma och sova ikväll, så de får väll pigga upp mig lite, uppdaterar lite senare PUSS!



Kommentarer
Postat av: stuffstuff

Nyfiken på nya grejer?

Kika in på bloppisen, säljer en massa jackor, pumps, klänningar osv.. :)

stuffstuff.blogg.se

KRAM!

2011-10-24 @ 17:38:11
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: stuffstuff

Nyfiken på nya grejer?

Kika in på bloppisen, säljer en massa jackor, pumps, klänningar osv.. :)

stuffstuff.blogg.se

KRAM!

2011-10-24 @ 17:42:09
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0