Ju mera dem spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma!

SHIT! vad dålig jag är på att uppdatera.. ska försöka bättra mig. Har fått lite klagomål av en viss jenny, så jag lovar att jag ska försöka hah

Nä igår kom tobias och sen såg film sov, ja och idag då så har jag varit på skolan haft nå tråkiga lektioner och nu sitter jag lite smått sur av ingen anledning alls, är skit hungrig men jag vill inte ha renskav så ska matstrejka ! hehe shit vad töntig jag är, men så är de. Tobias ska komma förbi på ett tag åsen ska vi PLUGGA kan ni tänka er.. herregud. Jag har faktiskt prov i ma B i morgon så de får vi väll se hur de går ska plugga stenhårt ikväll iaf.

Nä nu sitter jag här har lite smått tråkigt faktiskt och ja med en mage som kurrar... nä ska smyga in i skafferiet och se om de finns nått gott kanske, men inte så att min brorsa ser såklart haha BUSIGT! uppdaterar sen promise..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0