One life, One chance

Är nästan helt stum.. sitter och ser på outsiders herregud! förstår inte att vissa människor kan ha sådana problem. En tjej då från programmet tycket att hon är riktigt ful, hon har något slags syndrom eller vad man ska säga, okej alla eller dem flesta har haft komplexproblem men dehär är ju sinnnesjukt. Kan inte ens hålla hygienen för att hon inte vill se sin kropp. Kan inte vara ute som alla andra för att hon tänker ifall att nån ser henne så kan dem inte äta. Seriöst helt stum är jag just nu. Tycker synd om tjejen, hon var ju jätte söt! nä huvva nog ska man vara glad för de man har hur lite de än är!

Som sagt sitter jag och ser outsiders men idag har jag då varit på skolan, sköt upp matteprovet så man kan hinna förstå lite innan.. haha eller ja hinna plugga med andra ord ! Ska ta tag i lite engelska om ett tag och sedan duscha åsen kommer tobias hit. kanske uppdaterar lite senare men man blir inte så poppis om man sitter på datorn när man har besök kanske hehe aja PUSS!


Denhär texten ska jag ha som en tatuering från höften upp ut på ryggen med en lotusblomma och sen en masssa krimskrams, eller så ska de stå "One life, one chance" låtr helt skumt men ska börja rita på den och ni kommer fåse att det kommer bli bra ! Bilden kommer från BF kursen när vi skulle göra något vi ville tatuera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0