i hate when you say later...

Vart inte att skriva nå hos anna-lena men dagen har varit toppen förutom att jag inte träffa min tobias idag och inte i morgon heller, men får väll överleva !

Som sagt så har jag varit och ätit luch med pappa idag och det avslutades med lite shopping tack pappa !
Och sen vart det att fara och plugga med anna-lena som bjöd på mat åallt hade faktiskt riktigt trevligt åsen hann man ju också träffa vera en snabbis när hon kom förbi anna-lena.

Nu så sitter jag hemma hos mig och har min fina syster som spenderar natten, kanske uppdaterar senare de beror på för tänkte få in lite plugg mellan allt mario-spelande, så ja typ godnatt nudå!

Lite shopping från dagen


Cardigan från hm



Poncho från kappahl

Åsen två läppglans och en foundation från HM

Mario med syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0