Vad skulle jag vara utan dig!

Igår sov jag ju hemma hos tobias och han for väll vid 10 men sen hade jag ju sjukgymnast klockan ett så vaknar av att min brorsa hade ringt till tobias som var på skolan som då ringde till hans mamma som kom in och väckte mig hehe, så ja försov mig typ tur att pappa kunde skjutsa mig! så ja idag så har jag då varit på sjukhuset och sen for vi till pappas kompis och tog en fika. och sen blev man hemskjutsad och nu väntar jag på att min kebabtallrik ska komma mums. riktigt gott med mat när man inte har ätit något speciellt. Det enda som jag missat idag är att fixa eller hjälpa till med det sista inför halloween grejset i morgon som vi ska ha på skolan. Men får hjälpa till i morgon lite extra istället. Nä nu ska jag ringa min syster och fixa vingar eftersom man ska vara "dödsängel i morgon haha jo de undrar man ju hur de kommer att se ut. Nä mat sen lite plugg PUSS!


Haha ja vad ska man göra utan sin söta pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0