'Cause when the roof caved in and the truth came out

Ja nu har man försökt sova i några timmar, men de kommer jag ingen vart med huvudet dunkar mer och mer och jag kallsvettas som en gris fyfan för mitt liv. Nånting som var lite uppiggande iaf var när brodern min kom in mer hamburgare och pommes 6 coca-cola hembeställt från Take off. Jag blev så jävla hungrig först åsen ba när jag tryckt i halva så ville jag typ spy, assååå åh fyfan på en lördag å allt...  Nä mitt tidsfödriv nu är att försöka hitta en snygg bikini tills jag åker.. nog för att jag kollat på allt som jag hittat på internet redan och de finns inte en enda eller jo en för 1400 och fuck no att jag betalar de... nä nu shoppa på internet LOVE♥♥♥



Här har ni några av mian favoritställen på internet att shoppa på enjoy.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejhej! Det finns en hemsida som - enligt mig - har vääldigt snygga bikinis. Jag har själv beställt 5 stycken där redan, haha! Dom har båda märkesbikinisar och lite billigare variant. Du kan ju kolla in hemsidan om du vill, den heter: www.asos.com. Berätta gärna vad du tycker om den :) KRAM!

2011-09-27 @ 16:17:07
URL: http://mizzk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0