Egypten i november WOOPWOOP

Godmorgon! Ja uppdateringen igår kväll vart inte riktigt, men jag lovar att jag har en bra förklaring varför också. Igå¨r satt vi nämligen och kollade på utomlandsresor och nu ska vi fara i november 14-29 15 dagar till egypten FYFAN VAD KUL! Ja och då har jag ett till ställe jag varit på, världens fina! Vi ska bo på ett Blue village hotell typ och allt är betalt, spa, mat jaa allt !heh snacka om att man kommer tagga.

Ja nog om de öhm jag har försovit mig.. och vi har orientering idag, tur att de inte är direkt på morgonen iaf. Så jag kom nyss ut rån duschen och nu blire att snabba sig, för nästa buss går 52.. och den SKA jag hinna med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0