Fredag-Lördag-Söndag

Ja de gick ju bra med att uppdatera alla dagar...

Så nu får ni nog höra hela helgen istället.
Ja fredag skulle ju bli myskväll med min syster, det var väldigt lyckat ett tag.. sen så vart jag typ sur och lite  fittig för min snus var borta och alla var lite småsura, TUR att min syster känner mig iaf. Sen på natten så kom min kille tobbe hit åsen så sov vi tre i min säng !

Men då vaknar man på natten och hör att nån är påväg att spy.. jaa de var ju tobias och det hamnade i hela sängen !
Så då var de bara upp städa tvätta och försöka få bort all lukt... så sov inte så jävla bra plus att tvättmaskinerna krånglade, fyfan vilken kväll asså. Tobias for hem och på lördagmorgon så  for min brorsa och hela familia till min brorsas tjejs (Linn) mamma och stannade där. Jag gjorde iordning karbonarra och vi åt självfallet sen for Tove min syster hem och jag låg och sov blandat med lite wii spel tills dem andra kom hem vid  8 på kvällen. Då vart man så jävla hungrig så då gjorde jag iordning en sallad tryckte i mig den och såg film.
Tobias tyckte jag skulle komma och sova men var så jävla slut så de slutade med att man bara stannade hemma.

Söndag vaknar jag att ebba kommer in med en godis-skål åt mig, haha hon är så söt! Sen har jag och ungarna spelat mario på wiiet och nu fortfarande slut som jag är så ligger jag i sängen funderar på att hoppa in i en dusch och plugga.

Ja de var min helg. Asså jag undrar mer och mer vad som hänt med mig, vars har den roliga jag försvunnit ? Den som festar den som knappt sover hemma och gör prick vad hon vill... menar vafan har hänt med mig. Alla kompisar klagar också att jag är så tråkig så nu måste de bli en förändring.






Kärlekarna i mitt mitt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0