Hard workwork!

Nyss kommit ut från duschen nurå, att det kan vara så skönt att duscha ibland! och dem gånger de är så så vill man bara stå där i flera timmar. Sitter här nu med mina engelska uppgifter, att man ska behöva plugga så mycket när man går i skolan.. förstår inte och eftersom jag har opererat handleden så måste jag gå ma A/B Eng A/B och sve A/B eftersom jag missade så mycket när jag var borta i slutet av skolåret. Så jag har kvar alla nationella i A kurserna, seriöst kommer typ gå under, så himla mycket att plugga och man blir så förvirrad av att gå två kurser av samma sak för då blandar man ihop dem så mycket, aja bara att kämpa, tur att man har bra hjälp här hemma  !

Efter jag har gjort klart iaf två uppgigfter har jag lovat Gabriel att vi ska sitta och rita ett tag, då kan jag lika gärna göra om min produktskiss, till vårt nya artbetsområde vi har i skolan, "Sportjacka" nä som sagt pluggpluggplugg skriver senare tjo!



Go skolan LOVE IT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0