Love you sis <3

Hej tjolahopp!

Herregud vad stressig dag de har varit dag, missade bussen och kom därmed försent 20  minuter. Sen har jag har jag haft dubbel-lektion engelska, Bild&form åsen har man trängt sig förbi hela matkön också, de är de jag har hunnit  med på skolan iaf. direkt efter skolan skulle jag fixa dricka åt en kompis också men nä då svarade inte den som skulle så fick fixa en i sista minuten, efter att man varit å fixa de då så blev att fa hem.

Ikväll blir det världens myskväll med min syster, som har varit väldigt efterlängtat kan jag då säga, Som sagt se på film kanske åka förbi och se hur full folk kommer bli här i sävast ikväll, men annars bara tjocka, mysa och må bra !
Nu ska jag och systeryster själv gå och äta, men skriver senare puss


haha fyfan vad hon kommer döda mig nu, men de är värt det puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0