No nicotine for me

Hejsan, kan ju börja med att min tobias är världens bästa, han var världens mysigaste igår och jag har saknat att sova med han. haha omg låter som om jag inte har träffat han på 100 år men jag hade inte träffat han på 2/3 dar.. aja äskar min pojke.

Ja idag så vare skola då, lååång dag kan jag då säga, gick till 16:45 idag och dem två sista timmarna hade jag matte. Så ja en jävligt jobbig dag. Men till lunch vart de Exotic med tre söta. Fyfan vad gott de var, kan då säga att alla tryckte tills vi nästan sprack. Och nästan rullade tillbaka till skolan sen hehe.
Åsen har jag pratat med pappa idag och det blir till att spendera natten där faktiskt, var ett bra tag sen nu. Och självklart skjutsar han mig till bussen. Så nu ska jag äta pizza här hemma och sen försöka flörta med mig Tobias till pappa inatt... men de blir nog bara jag, men skriver senare puss !

JUSTE ! Nu har man kommit på att sluta med allt nicotine, inte ett enda bloss till, inte en enda snus till... Och de löftet får vi se hur länge de håller. Men de börjar på riktigt i morgon iaf. Wish med luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0