Räcker det om jag älskar dig?

Hej ! Tänkte skriva igårkväll men då sov jag ju hemma hos tobias och sen så när jag väl kommit mig upp imorse och tänkte sätta mig och skriva blogg kring 12 kanske, då kommer tobias hem från skolan, sådå ville jag ju umgås med honom istället hehe. Nä men de var väldigt mysig kväll igår var jävligt trött dock så somnade typ as tidigt så han fick se film själv. Idag har jag varit på sunderbyn på sjukgymnasten klockan 13:00 och vart inte klar fören 14:50 och då tog jag bussen till skolan jobbade extra i skolan på området jag hade missat när jag började senare och tog bussen hem 17:19 så kom inte hem fören kring 6.. Så ja nog är man lite sliten, och nu ikväll ska jag plugga, kanske åka och sova hemma hos pappa efter jag pluggat men de får jag se senare, så ja lite stressigt äre just nu men ska försöka uppdatera senare så puss så länge!



Sakna sommaren .. sakna barbent... sakna sommarskooor haha lite random sådär men de gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0