So mothaaa fucking sick

Hej, igårkväll sov jag hos tobias somnade ganska tidigt som vanligt. Jag kände efter att jag kört zumba här hemma igår att jag blev lite förkyld, ont i halsen osv och nu idag nör man vaknar så sjuk som man kan bli helt svimfärdig, ont i skallen, kallsvettas, typ ont i lungorna på nå knasigt sätt och därmed as svårt att andas... Så nyss kom jag hem försökt få i mig en macka och nu ligger jag i min säng har tryckt en massa panodil, nog för att jag inte vet säkert om jag har feber eftersom vi bara har en "rumptermometer" här hemma så går jag nog på känsla! aldrig att jag skulle använda en sån never ever in my fucking life. Som sagt kanske inte den roligaste dan att bli sjuk, jag som skulle börja köra zumba everyday nu så jag hinner bli lite fitt inför egypten-resan... men nä då får man väl stå över idag och försöka köra dubbelpass i morgon. Och bara hoppashoppashoppas på att jag blir frisk iaf till på måndag, kan inte missa nånting i skolan just nu. Nä nu ska jag ta en powernap och försöka sova bort förkylningen och febern. nighhhtttt!


Som sagt sliten och sjuk, inte min bästa sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0