Utan varann skulle vi få fnatt!

ja då vart de inget bloggande igår men får köra en tvådagars idag då.

Igår så åkte jag till skolan fast jag hade feber åallt och självklart vart de värre så var inte där hela skoldan så for hem tidigare. Sen senare på kvällen så ville min syster att jag skulle komma och sova hemma hos mamma med henne och mormor, eftersom mamma var borta så då hade vi en myskväll, väldigt trevligt. Mådde också då ganska bra för tillfället efter att har proppat lite tabletter men de är en annan femma. Jag sov med systern min och på morgonen vaknade jag med ett bultande huvud lite feber och helt fuckad hals, så då stannade jag faktiskt hemma idag, men problemet är att sen for jag iväg på stan ett tag tog en fika med pappa var med han nån timme, blir hemskjutsad och när jag väl kommit hem så mår jag piss igen. så jag fårse vad jag gör imorgon med att åka till skolan för vi har ändå bara att vi ska sitta och lyssna på när en massa folk förklarar om Behandlingsplanen osv, så är typ inte värt att fara dit bara därför.

Så nu sitter jag här tog nyss panodil och ska sätta mig ute i soffan och kanske se på film ? ja vem vet. Försöker att uppdatera senare !



Och bara för att jag har världens bästa pappa så är jag nu två LV börsar rikare, dock fejk
men väldigt fina ändå!, tack papi♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! skulle du fortfarande ha grejerna?

2011-09-27 @ 19:36:39
URL: http://bloppisgrejer.blogg.se/
Postat av: Bea

titta gärna in , kankse är du intresserad utav mina kläder, vill bara få iväg dem nu! =))



http://beaviktoria.blogg.se/category/saljes.html



/Bea

2011-09-27 @ 21:05:07
URL: http://beaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0