vi ska ooa hela natten...

Jadu en riktigt långtråkig dag har det varit idag, fick skjuts till skolan idag av pappa och de blev till att sova där igår natt då, jossan pappas ex följde också med. sen hade jag en lektion och sen for jag hem och sen dess har jag varit med ungarna här hemma :) ganska mysigt suttit och ritat i mitt rum med dem , haha så söta dem kan vara ibland. Och dehär med snusningen har inte varit lätt.. idag när jag kom hem satt jag och skakade som satan osv så då gick robin och  hämtade min  nödsnusdosa hehe. men har knappt haft nå nikotin i mig förut nikotinsprejen som knappt funkar. Så ja idag har inte varit en hitt. Skulle egentligen fara på fest i luleå idag men den vart uppskjuten tills nästa fredag så idag blir de att sova hos tobias, mysigt ändå !  nä nu ska jag typ äta grillat med pepparsås osv, åsen får jag se vad som händer. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0