Varje andetag jag tar, känns det som om mina lungor kollapsar.

När man känner allt är toppen och man tänker yes, nu är allt bra igen så ska alltid något komma upp behöver inte vara något speciellt ett litet tjafs åsen är man nästan ihålig igen. Varför ska man kämpa sig upp när man ändå hamnar på botten igen? är jag för känslig kanske ? vet inte vad det är med mig just nu, hah men det har jag nog aldrig vetat så .. Nä hur kan man vara stark nog att ramla tillbaka när man precis har kämpat sig upp, hur ska man kunna överleva om man aldrig kan lösa sina problem. Allt är skit nu skolan är nästan helt åt helvete, relationer till dem jag älskar är nästan där också. Hur löser man saker och ting när man inte har nånting och komma med längre hur kan man fortsätta vara stark fast man mår skit inom sig, snälla förklara det för mig?

Skönt att skriva av sig lite.. och nu till mitt vanliga "perfekta" liv, hjärtat fyller år i morgon och jag har bjudit han på en utomlandsresa till turkiet verkligen nånting jag behöver, vi åker på påsklovet och det kommer bli så underbart skönt ! och två månader efter det så far man ju till kroatien och stannar på en ö i en vecka, åsen ska man också tydligen till spanien i två veckor fast inte förens i januari men ändå väldigt skönt att få fara när det är kallt!

I helgen har jag firat två utav mina fina kompisar Elin och Linnea, vi hade tjejmiddag hemma hos elin och förfest och sen drog vi vidare på allstar och kom väll hem kring 5 eller något liknande, riktigt kul var det, och för dem som inte har testat en tabasco shot säger jag bara gör det inte! Ja det var nog allt om mig och mitt liv just nu vem vet kanske man börjar skriva igen men det ser jag ju hur jag gör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0